dinsdag 15 mei 2018

Precious Family

Hallo allemaal,

Op deze layouts heb ik molds verwerkt die ik gemaakt heb bij Daisy in de winkel van Noor& Zo.
Super mooi zijn ze geworden en natuurlijk kregen zij een speciaal plekje op deze layouts.
Het zijn bijpassende layouts geworden met mijn FAVO kleuren.


Op de achtergrond ben ik begonnen met een packaging techniek en een stempel van Indigo Blu die ik met  Distress Oxide heb gestempeld.
De molds zijn gemaakt van lichtgewicht klei dus dat is heel fijn als je bijv kaarten wilt verzenden.
Daarna bewerkt met een spray en heb ik het bruine voor diepte met Patina gedaan.

Even de linkse layout van dichtbij ^

De cijfers heb ik  uitgeknipt uit een kaartje van het design papier van Joy!crafts 6011/0539 en de foto's heb ik met papier uit dezelfde set gemat.

En hier de rechtse van dichtbij ^


Op de linker boven hoek van de foto zie hierboven  is een corner van brons bevestigd en die heb ik gekleurd met NUVO Crystal drops Caribbean Ocean  zodat hij goed bij de layout past
Het woordje 'Precious' 'Family' is weer zelf gemaakt: gestempeld met de handlettering stempels van Concord&9th


Op de verschillende labels heb ik de mooie molds geplaatst op een gaasje die ik de kleur roze heb gegeven met wat inkt. Ook lief vind ik het stempeltje van de zonnebril. Subtiel maar toch weer een leuk details. Ik heb diverse rondjes geponst uit het design papier en het en der erbij geplaatst.


De rand van het karton heb ik wat gescheurd zodat je een vintage effect krijgt samen met de cracklepaint. De ster heb ik uitgeknipt uit een kaartje en achter het karton gezet. 
Ik houd van laagjes dus heb nog even door mijn eigen stash gerommeld om de layout verder te pimpen. 

Heel veel plezier vandaag!
En hoop dat je nog lekker even aan de knutsel kunt gaan!


Veel liefs, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette