dinsdag 3 april 2018

SCR@P challenge 5#

Dag dames,

Wat hebben we bij Noor een gave SCR@P mal. Die is echt wel heel leuk om meteen mee aan de slag te gaan. Ga je er ook mee aan de slag doe dan ook meteen mee met onze SCR@P challenge:)Dat zou leuk zijn om al die  verschillende uitwerkingen te zien.

Dit is de mal waar we het over hebben:


foto van Jolanda Bergmans.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Dit is mijn uitwerking geworden:


De mal werkt heel makkelijk. Je legt het papier erachter, in dit geval Under the Sea van Noor!Design 6011/0514 en dan trek je er met een potlood er langs. Dan is het nog een kwestie van uitknippen en je hebt de juiste afmeting. Het enigste wat lastig kan zijn om te beslissen waar je de foto zet maar door knippen is ook een goede optie.

 De kabel heb ik gemaakt van een deel van het MixD Up Cutting Stencil 6002/0990. Cutting&Embossing Under the Sea 6002/0988(het badhuisje), 6002/0989(het zeewier), 6002/0992(het dolfijntje)

Mon Ami -Barbara- 6002/1040 ligt lekker links en rechts.
Ik had nog een oude stempel van een patrijspoortje en die hoorde er gewoon bij op de plaats van de halve ronde. Rondom heb ik een touw met vier vastgebonden knopen gemaakt. Echt nautical vond ik en het maakt de layout af. 

We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

Lieve groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette