vrijdag 5 februari 2016

Congrats!!

Hoi Allemaal,

Na het stoppen van het Sennelierblog was het even stil hier. Het is raar om ineens geen kaartjes te maken met een stok achter de deur, maar zo maar omdat je het echt gewoon leuk vindt.
Het inkleuren is wel een hele grote passie voor mij! Dat doe ik elke dag wel eventjes. Heerlijk op mijn kamertje waar ik alles kan laten liggen.
Na het maken van kerstkaartjes heb ik het gevoel weer gevonden voor de Birthday kaartjes.
Zo zul je af en toe hier weer wat kaartjes voorbij zien komen.
Op FB zal ik vaak de kleursels voorbij laten komen.

 Ik heb Tilda ingekleurd met Sennelier:

turquoise 341
bruin 440
achtergrond 703

Dit is het kaartje geworden:
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Tot de volgende keer!

Liefs, Annette



4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is ie mooi Annette.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere Tilda, je hebt haar prachtig gekleurd. Heel mooi kaartje! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend ingekleurd.Prachtig is de kaart geworden.Mooi hoe jij inkleur met het sennelier petje af.Misschien nu je meer tijd hebt workshop inkleuren geven????? Had de plaatjes ook op fb gezien. Maar hier ook even een berichtje achter laten hi hi hi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette