zaterdag 26 december 2015

Schijn een lichtje op mij!

Hallo allemaal,

Weer zo'n schattige Tilda.
Hier heb ik me toegelegd op het schijnsel van het licht van de lamp.
Ook in het gezichtje van haar heb ik geprobeerd de gloed te laten terugkomen.


Het turquoise 341 vind ik een vet gave kleur!
Je kunt er heerlijk diepte mee maken.
Het licht van het lampje is gemaakt met 566 en 501
Het bruin is kleur 205
Achtergrond is mijn favoriete kleur 703

En het volgende kaartje heb ik er mee gemaakt:


Op dit kaartje heb ik DP van Maja Design gebruikt. Daarop een vierkant ribbelkarton besmeerd met gesso. De Tim Holtz Alterations Snow Flurrieshier weer boven op.
De stempel van IndigoBlu heb ik gemat met een Cross-stitch circle van MFT
Een stans van Magnolia en een bloemetje, wat belletjes en de kaart is af.

Ik wens jullie weer een fijne dag!

Tot een volgende keer!




6 opmerkingen:

  1. Wat een lief en mooi ingekleurd afdrukje Annette. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend schilderwerk maak je tegenwoordig Annette, echt wauw! Je kaarten waren altijd al mooi, nu dus nog mooier geworden. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Super mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette