donderdag 25 juni 2015

Happy Birthday to you!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt voor mijn moeder die 70 is geworden! Ik heb gekozen voor een Maritiem kaartje.
Een gezellig zomers kaartje ingekleurd natuurlijk met Sennelier
 Kleuren:
Accordeon: 599, 707
Blauw: 308
Licht blauw: 322+wit
Mint: 899+wit
Grijs: 707
Bruin: 440


 Ik ben begonnen als basis de Dutch Shape Art Book mal te nemen met papier uit het papierblok van Joy!crafts Berry Sweet
De afbeelding is van Magnolia en ook de Doohickey vol.6 heb ik gebruikt: de rietpol en  het boekje.
Het boekje was een beetje te leeg vond ik en ik heb het met bladzijden gevuld.
De bladzijden dubbel genomen en 2 gaatjes in gemaakt. Daarna aan de kaft genaaid.  De kanten van de bladzijden zijn gedistressed.
Die-namics Cross-Stitch Rectangle met tekststempels erop van Stampin'up
MD Craftables CR1279
Stempels in boekje zijn van MD Eline's buitenhuis EC0144
Zeester, net, schelpen, glazen potje, ribbelkarton, parelkralen, gesso 


Nog een paar foto's van het boekje



Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan vandaag!

En tot een volgende keer!



2 opmerkingen:

  1. Hoi Anette,
    Wat een pracht van een kaart .
    En van harte gefeliciteerd met jouw moeder dat jullie
    samen een mooie dag hebben .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart voor je moeder, proficiat en een hele fijne dag! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette