dinsdag 30 juni 2015

Gefeliciteerd met je diploma!

Hallo allemaal,

Iedereen heeft het weer over de examens! Spannende examentijd!
Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Gemaakt met de Magnolia 4th Graduate collection: Proud Tilda en Diploma Tilda in de vorm van een Easelkaartje:

 Ingekleurd met Sennelier:
Roze: 911
Bruin: 440, 202
Zwart: 755
Burnt Sienna: 211
Huid: 252/619 met 689
Haren: 501+wit
Achtergrond: 703
Groen: 813

Dit is het kaartje wat ik ervan gemaakt heb:


Op dit kaartje heb ik gebruikt StudioLight paperpad PPSL 14 en PPSL 16
Crea-Nest-Lies no.2
Magnolia vol.5 
Hampton Art Clear Stamps SC0083 Quotable Patterns
Joy Crafts Clear stamps 6410/0021
Bloemetjes
Plakparels
Klei ornament

Hier nog een paar extra fotootjes:


De kaart opengeslagen, hier heb ik de buitenste papierrand in het midden met een kleinere stans van Crea-Nest-Lies uitgestansd. De binnenkant van de buitenrand geïnkt met een inktblokje. Daarna vóór het plakken, het papier afgetekend zodat ik wist waar ik het stempeltje moet zetten en gestempeld en toen pas het papier geplakt.  In één hoek staan twee stempelafdrukjes die nu net één hoekstempel lijken. Dit stempeltje heb ik overal op de kaart terug laten komen. Ook het vogeltje, klokje en andere tekst zoals: this is the best day ever van Hampton Art clearstamps gebruikt achter Proud Tilda.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van dit kaartje!

Wens jullie een fijne dag toe en voor diegene die geslaagd zijn: Gefeliciteerd!

Tot een volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi Annette.
    Ik ben aan het snuffelen op je blog maar zie alleen maar mooie dingen langs komen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!! Wat is dit weer geweldig.....echt genieten van dit moois.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette