woensdag 11 februari 2015

Snowball Fight

 Hallo allemaal,

Ik heb nog een kerstkaartje gemaakt alvast in voorraad voor dit jaar. Zal ik deze keer genoeg kerstkaartjes hebben en op tijd klaar zijn? 
Er zijn zo'n leuke plaatjes om in te kleuren. Hier één van LOTV 'Snowball Fight'.
Ingekleurd met Sennelier in de volgende kleuren:
Bruin: 435
zwart: 755
licht blauw: 322
Roze: 689+wit
Licht bruin: 705
Achtergrond: 703

Dit is het kaartje geworden:


Op het kaartje heb ik gebruikt:
 Stanzen van Magnolia en Noor!Design
Het hekje heb ik zelf gemaakt van houten spanners die bij een canvasdoek zitten. Met een ijzerdraadje aan elkaar gebonden en wat gesso en distress inkt langs de randjes. Klaar is ie! Zo leuk om zelf in elkaar te knutselen.
Wat bloemetjes en eikeltjes  met gesso om het kaartje af te maken.
DP is van Maja Design.

Ik hoop dat jullie weer inspiratie gekregen hebben van mijn kleursel!

Liefs Annette 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette