woensdag 29 januari 2014

I want to shop!

Hallo allemaal,

Hier ben ik gezellig weer met de nieuwe challenge van You, Me and Magnolia.

Deze keer weer een heel gemakkelijke hoor:
Alles Mag/ Anyhing Goes

De sponsor is deze keer: Pimp a Pumpkin

Mijn DT-kaartje is deze geworden:
Op dit kaartje heb ik gebruikt:
Magnolia afdrukje ingekleurd met Twinkling H2O's
 Metalen hartje zelf gebogen,
Een filterzakje gebruikt met een mal van Tim Holtz Distressed Doily
Klein ornamenten en lijstje,
Zelf gemaakte bloem van organza,
Veer van Magnolia,
Bloem uit Engeland,
Marianne Design Creatables LR 0154
Marianne Design Craftables CR 1225
Hobby voordeel Double Dies 4951297
Ribbelkarton,
Gesso,
Taartrandje
Lintjes

Dank jullie wel voor jullie bezoekje! En doen jullie gezellig mee?!
Neem ook even de tijd om bij mijn andere DT-leden te kijken naar hun prachtige creaties!

tot een volgende keer!

xoxo Annette






14 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje leuk al die ornamentjes erbij.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.Leuk het zelf gemaakt hartje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, love all details, and so lovely color combo !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ANnette,
    wat een mooie voorbeeldkaart voor de challenge zeg! Wat heb je er veel stansen op verwerkt. Ik vind dat superknap, want ik vind het altijd weer zonde om maar een klein deel te laten zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Annette, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel goed uit.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anette,
    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt er is zoveel moois op te zien toppie
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er is weer lekker veel te bewonderen... Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volle boel op je kaart :), maar echt supermooi gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette