donderdag 10 mei 2012

Going out with the dog

Hallo allemaal weer, ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige blogpost. Super leuk om te lezen... ik ben er blij mee.
Vandaag laat ik jullie nog een kaartje zien met een achtergrond van Michael Powell. Wat zijn die leuk zeg en ook zo gaaf te combineren met de nieuwste Magnolia's. Kortom weer heerlijk om te freubelen. Ik heb er, hoe kan het ook anders, weer een lekker druk kaartje van gemaakt:
Op dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Twinkling H2O's: Wisteria, Spiced Pumpkin, Coral Berry, Olive Vine, Poppy, Scrab Beetle, Deep Coral, Yellow Rose, Cedar Wood, Rain Forest, Apple Blossom, Playfull Peony, Kiwi en Bolivian Blue.
Distress Inkt: Iced Spruced, Black Soot, Dusty Concord, Rust Hinge, Tattered Rose, Sqeezed Lemonade, Vintage Photo en Festive Berries.
Randpons van Martha Stewart
Bloem,Tag en ~Swirlstans van Magnolia
Hedera van MD
Garden gate van Cheery Lynn B124

Leuk dat jullie weer langs gekomen zijn!

Ik wens jullie een fijne dag.
Ik ben benieuwd wat jullie we weer van vinden.

Tot de volgende keer!
xoxo Annette

Ps. Er moest gisteren gewoon 1euro op mijn kaart aan postzegels vanwege de zwaarte. LOL!
Hoe kan dat nu??!!


Mijn kaartje doet mee aan de volgende challenge:
incywincydesigns: spots and dots

47 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een werk van gemaakt, Annette!
    Mijn voorkeur gaat uit naar de vorige kaart. Die is wat rustiger. Maar je bent geweldig bezig!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Annette. Er valt zoveel te zien!

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje en lekker vrolijk van kleur
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs zou ik niet zo snel voor dit soort stempels als achtergrond kiezen.
    Ik heb ze gezien maar het trok mij niet zo.
    Maar als ik nu het eind resultaat zie met wat jij ermee gemaakt heb kan ik niet anders zeggen dan dat het een prachtig geheel is geworden.
    Super zoals je de kleuren heb gecombineerd.
    Mijn complimenten Annette.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt! De achtergrond in combinatie met de kleurtjes maakt de kaart een beetje druk, maar dat maakt de kaart er niet minder mooi op.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje annette de achtergrond is vrij drukmaar het maakt het wel helemaal af
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is bijna geen kaart meer Anette, ik zou het een tafereeltje noemen. Er is zoveel op te zien. Erg leuk hoor.
    Op mijn kaarten moet eigenlijk altijd en euro, misschien troost je die wetenschap.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annette, Weer een heel mooie kaart. Totaal iets anders dan de vorige.Jammer dat je op de foto's niet goed de hoogte opbouw kan zien.
    Gr. Wil

    Ps.Een kaart tussen 20 en 100 gr daar moeten 2
    postzegels op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw je blijft kijken naar deze schitterende creatie! Prachtig gemaakt!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten met die achtergrond.
    Vrolijke kleuren , echt een zomerse kaart en je vorige eveneens .
    Knap!!
    Een fijne dag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke combi de achtergrond met deze Tilda!
    Supers gedaan, ziet er prachtig uit!
    Frisse kleurtjes ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Annette,

    Het is inderdaad een drukke kaart maar wel heel mooi en leuke vrolijke kleuren.
    Een fijne dag met hopelijk wat zon.

    Groetjes vanuit het regenachtige Leerdam.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge, Annette, wat maak jij toch prachtige kaarten. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annette , wat een mooi tafereeltje heb je weer gemaakt !! Die achtergrondstempels zijn echt gaaf.... Mijn kaarten zijn ook altijd te zwaar. Ik kan ook nooit stoppen met leuke frutsels toevoegen.... Tilda en haar hond zijn super ingekleurd met de H2O's. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er vrolijk uit hoor Annette.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Annette wow what a scene you have created it is just so pretty. I don't know where to look next there are so many pretty embellishments on your card - beautiful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een kaart Annette, vind de kleuren die je gebruikt hebt prachtig en er is zoveel op je kaart te zien......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW Annette love your gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw annette deze is weer schitterend hoor!!!

    Prachtig kleurenpalet! En zoveel ontzettend gave details! Je weet gewoon niet waar eerst kijken, super hoor!!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Annette

    De vrolijkheid spat van je kaartje af, en wat is deze Tilda leuk met haar sleehakken, je ziet haar langzaam volwassen worden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig!! wta een schitterend "bouwwerk" kun je het wel noemen echt Prachtig kleuke combi van stempels...
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. geweldige kaart met die stempel ook zo mooi ingekleurd en kleurtjes gebruikt.
    schitterend gemaakt.
    je vorige kaart is ook zo mooi, die binnenkant met die stempel en gans....prachtig!!
    en je moederdag kaart....heb je ook al zo leuk gemaakt en allerlei tierelantijntjes erbij...schitterend geheel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo wauw hier is veel op te zien en wat is Tilda mooi gekleurd kortom weer een plaatje groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldige leuk kaartje weer Annette, heel veel kijkplezier zit hier in!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart! Voor mij iets te druk, dan ben ik meer te vinden voor je kaartje van gisteren met de gans, heel lief!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hemel wat is er veel te zien op dit landschap en Tilda is wel super elegant aan de wandel in het geheel, top kaart Annette!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow annette schitterende kaart ook je kaart hieronder is schitterend.
    wat een prachtige details en mooi afgewerkt.
    ook prachtig papier en ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend kaartje, erg leuke kleuren.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje wat heb jij er veel op verwerkt wel heel mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk je kaart!! Inderdaad een drukke kaart en zoveel te zien... Maar het is wel een mooi geheel geworden. Knap hoor!!

    groetjes Judith

    ps. helemaal goed hoor als je foto's laat zien als alles klaar is. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Kijk er naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart, maar lijkt mij ook heel moeilijk, met zoveel kleine details. Het zal wel een heel geduldig werkje zijn geweest.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig kaartje Annette.
    Vrolijk van kleur.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een mooi kaartje is het geworden !
    Mooi al die details.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is vast een heel werk geweest om het zo in elkaar te zetten, en er is erg veel om naar te kijken, leuk
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 300 volgers!!!!
    Leuk al die volgers die trouw uitkijken naar jouw kaarten. Dat mag ook wel. Ze zijn allemaal plaatjes!!!
    Gr.Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig en schattig tafereeltje Annette.
    Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik word er gewoon vrolijk van ! schitterend !! Liefs, xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zooooo anders maar juist daarom vind ik hem zooooo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi hoi annette,
    wat een fris anders kaartje!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw wat een achtergrondje erg druk maar superleuk ook de Tilda met hondje zo schattig.
    Wat mooi ingekleurd leuke vrolijke kleurencombo gebruikt.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauww Annette, wat mooi! Die super leuke kleurtjes, zo vrolijk! Je hebt weer zoveel moois gecombineerd, een pracht werkje!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super vrolijke en gezellige kaart Annette.
    Prachtige combinatie

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauuuw ik vind hem echt super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Annette,

    het is weer een beeld van een kaart. Net een schilderijtje geworden. Moest even alchen om je titel en mijn reactie was: Who lets the dog out?? Ken je dat nummer? Hahaha, het is Tilda.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow Annette!! This is brilliant hun! Gorgeous Tilda, and fabulous die cuts, design and layers.

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WOW Annette schitterende kaart, grappige achtergrond en hele leuke stempel.
    Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fabulous card, Such a lot to look at! Great to see you at Incy Wincy this week, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en een reactie vind ik super leuk en waardeer ik enorm!
Grtz.Annette